شماره تماس :02188990405

خدمات مالی چیست و چرا شرکتها به آن نیاز دارند؟

خدمات مالی چیست و چرا شرکتها به آن نیاز دارند؟

فهرست مطالب

منظور از خدمات مالی چیست و چرا شرکتها به آن نیاز دارند؟

منظور از خدمات مالی در شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ معنای متفاوتی دارد و اما به صورت کلی خدمات مالی شامل اقداماتی است که نتیجه آن به واحد حسابداری شرکت ختم می شود و ممکن است با کلیه واحد های شرکت نیز تبادل اطلاعات داشته باشد که شامل دسته بندی های زیر می باشد:

1.منابع انسانی (تامین نیروی انسانی) در حوزه خدمات حسابداری:

منابع انسانی (تامین نیروی انسانی) در حوزه خدمات حسابداری

شرکت ها و کارفرمایان معمولا باتوجه به نیاز فعالیت خود در تکمیل کادر حسابداری نیاز به مشاوره، اجرا و مدیریت امور دارند که شرکت خدمات حسابداری یا موسسه خدمات مالی می توانند نسبت به ارائه این خدمات اقدام نمایند.

متاسفانه شرکتها در حال حاضر با مشکلات زیادی جهت استخدام نیروی حسابداری و کلیه گرایش های شغلی حوزه مالی هستند و یا اگر در جذب حسابدار موفق باشند، در نگهداشت نیروی حسابداری با مشکل مواجه می شوند لذا استفاده از ظرفیت موسسات خدمات مالی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

شناخت بهترین موسسه خدمات مالی و پاسخ به این پرسش که موسسه خدمات مالی خوب چه ویژگی هایی دارد نیز از موارد با اهمیت در تصمیم گیری می باشد، انتخاب شرکت خدمات حسابداری حرفه ای مستلزم مطالعه سوابق کاری شرکت می باشد و صرفا با سرچ 10 موسسه برتر حسابداری، برترین شرکت های خدمات حسابداری ، شرکت خدمات حسابداری در تهران و یا شهرستان نمی توان به کیفیت خدمات حسابداری شرکت خدمات حسابداری پی برد.

محدوده خدمات مالی در حوزه نیروی انسانی شامل ارزیابی کادر حسابداری، آموزش پرسنل حسابداری، اعزام حسابدار در تهران یا شهرستان، اعزام سرپرست حسابداری، اعزام مدیرمالی، اعزام حسابرس است که موارد ذکر شده برخی از خدمات مالی شرکت ها قابل ارائه می باشد.

 

2.انواع خدمات مالی (خدمات حسابداری):

در توضیح اینکه خدمات مالی چند نوع است می بایست به دسته بندی های مختلفی بپردازیم برای مثال :

ارائه کلیه خدمات حسابداری و مالی به صورت آنلاین، ارائه خدمات مالی به صورت دور کاری، ارائه خدمات حسابداری در محل مشتری، ارائه خدمات حسابداری کارخانه، ارائه خدمات حسابداری در شهرک های صنعتی، ارائه راهکارهای خدمات مالی در تهران یا شهرستان، ارائه خدمات مالی پروژه ای، ارائه خدمات مالی پیمانکاری، انجام خدمات مالی بازرگانی، انجام خدمات مالی تولیدی، ارائه خدمات حسابداری حضوری، ارائه خدمات حسابداری در دفتر کار ما یا دفتر کار کارفرما، ارائه خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان، خدمات مالی استارتاپ ها، خدمات حسابداری شرکت های کوچک، خدمات حسابداری شرکت های زیر مجموعه هلدینگ، خدمات حسابداری شرکتهای بزرگ.

تمامی موارد بالا می تواند بیانگر انواع خدمات مالی باشد، البته از بهترین شرکت های خدمات حسابداری انتظار میرود تمامی خدمات مالی، حسابداری، مالیاتی، اعزام نیرو، مشاوره را ارائه دهند، به صورت کلی گستردگی خدمات قابل ارائه در شرکت خدمات حسابداری به نحوی می باشد که نمی توان به صورت دقیق تمامی خدمات را نام برد و لیست مشخصی از خدمات مالی وجود ندارد ولیکن صفر تا صد خدمات مالی در موسسات خدمات مالی قابل انجام است.

3.شرکت خدمات حسابداری چه وظیفه ای دارد؟

یکی از مهمترین وظایف شرکتهای خدمات مالی و حسابداری شناخت نیازهای کارفرما، شناخت نیاز شرکت می باشد که مدیران مالی شاغل در شرکت های خدمات حسابداری با ارائه راهکارهای مالی و روشهایی نوین مشکلات حسابداری شرکت ها را رفع می نمایند.

یکی از جذاب ترین خدمات شرکت های حسابداری نظارت بر عملکرد حسابداران مقیم شرکت، نظارت بر واحد مالی می باشد.

استقرار نرم افزار حسابداری، تنظیم دستورالعمل های مالی، ارائه مشاوره برای ایجاد واحد حسابداری هم از خدمات جانبی موسسات خدمات مالی می باشد.

شرکت خدمات حسابداری چه وظیفه ای دارد

4.نحوه استفاده از خدمات مالی:

برای استفاده از خدمات مالی شرکت های حسابداری می بایست پس از تماس با کارشناسان شرکت جلسه شناخات پروژه و شناخت نیازهای کارفرما برگزار گردد، سپس پروپوزال خدمات مالی قابل ارائه مناسب مشتری به کارفرما تقدیم شود و بعد از آن کارفرما نسبت به بررسی قرارداد خدمات مالی، محدوده خدمات، تعرفه خدمات حسابداری، تعهدات شرکت خدمات حسابداری، مسئولیت های طرفین قرارداد اقدام نموده سپس قرارداد مالی امضا و خدمات مالی شروع میشود.

5.اشخاص حقوقی یا حقیقی:

برخی از کارشناسان بر این باورند که خدمات مالی صرفا برای شرکتهای حقوقی کوچک می باشد، در صورتی که حقیقی یا حقوقی بودن، سهامی خاص یا با مسئولیت محدود بودن صاحبین کسب و کار ارتباطی به این تصمیم ندارد و می توان نیازهای حسابداری و مالی شرکتها و صاحبین مشاغل را برون سپاری کرد و به شرکت های خدمات حسابداری واگذار نمود.

ارائه خدمات به شرکتها، ارائه خدمات حسابداری به اشخاص حقوقی در تهران یا شهرستان، ارائه مشاوره مالی و مالیاتی به اشخاص حقیقی، خدمات حسابداری کارخانجات تولیدی، خدمات حسابداری کارگاه های انفرادی، شرکت های تک مالکی، شرکتهای خانوادگی تماما می توانند از خدمات مالی شرکت های خدمات حسابداری استفاده نمایند.

پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button