شماره تماس :02188990405

معرفی شرکت خدمات حسابداری و مالیاتی پیشداد

معرفی شرکت خدمات حسابداری و مالیاتی پیشداد

فهرست مطالب

معرفی موسسه :

گروه خدمات حسابداری و مالیاتی پیشداد ارائه دهنده کلیه خدمات اجرایی و مشاوره ای در خصوص امور حسابداری ، مالیاتی ، بیمه و همچنین معرفی و استقرار نرم افزار های مالی و اداری ، تامین نیروی انسانی و تکمیل و آموزش پرسنل واحد حسابداری با کادری مجرب که از سال ۱۳۹۳ به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای شروع به فعالیت نموده است .

همراهان ما :

گروه خدمات حسابداری و مالیاتی پیشداد با ارتباط موثر خود و همچنین استفاده از تجربیات ممیزان ، بازنشستگان سازمان امور مالیاتی ، سازمان تامین اجتماعی ، موسسات حسابرسی ، شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری ، شرکت های ارائه دهنده خدمات ثبتی  و همچنین موسسات حقوقی و وکلا توانسته است مشاوره ای ارزنده به مشتریان خود ارائه دهد .

مشتریان ما :

طیف گسترده ای از مشتریان این مجموعه ، شرکتها و  بنگاه های اقتصادی تولیدی و صنعتی ، پیمانکاری ، بازرگانی و خدماتی می باشند که در زمینه های دیجیتال مارکتینگ ، شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری ، شرکت های دانش بنیان ، گارانتی ، واردات و پخش لوازم الکترونیکی ، خرید و فروش مواد شیمیایی ، خدمات پزشکی خصوصی ، خرید و فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ، مهندسی ابنیه و طراحی و نظارت ساختمان و تاسیسات ، مهندسین مشاور ، آزمایشگاه خاک ، خدمات تبلیغاتی و طراحی سایت ، برگزاری همایش و دوره های آموزشی ، خرید و فروش دارو و مکمل های رژیمی ، پخش لوازم تحریر و نوشت افزار ، فست فود ، فروشگاه های زنجیره ای و تولید کنندگان پوشاک ، آژانس های هواپیمایی و گردشگری و  … فعالیت دارند .

سوابق اجرایی :

شرکت پیشداد در طول مدت فعالیت خود توانسته است با ارائه راهکارها و مشاوره های بهینه خود تعداد کثیری از پرونده های مالیاتی را در مراحل مختلف دادرسی مختومه نماید .  همچنین توانسته است بیش از ۵۵ شرکت بازرگانی ، خدماتی و تولیدی معتبر را فرآیند سازی  نموده و با استقرار بهینه ، واحد حسابداری آنها را به بالاترین کیفیت ممکن برساند . علاوه بر این انجام کلیه امور حسابداری و مالیاتی شرکتهای پیمانکاری  که دارای قرارداد کوتاه مدت یا بلند مدت با ارگان های دولتی ، شهرداری ها ، سازمان عمران مناطق و  همچنین بخش خصوصی می باشند ، از سوابق اجرایی این شرکت می باشد …

پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button