شماره تماس :02188990405

ویدیو آموزش و آشنایی با راهکار جامع نرم افزار سامانه مودیان

ویدیو آموزش و آشنایی با راهکار جامع نرم افزار سامانه مودیان

فهرست مطالب

شرکت ارقام پویش پیشداد همراه با همکاران فعال در‌ حوزه برنامه نویسی ، طراحی و مشاوره نرم افزار های مالی و مالیاتی که مناسب مودیان ، شرکت های خدمات حسابداری و مالیاتی ، صاحبان مشاغل ، حسابداران ، مدیران مالی می باشد . راهکاری را برای ارسال اطلاعات در سامانه مودیان فراهم نموده است که با تماشای ویدیو زیر می توانید با نحوه ارسال معاملات و صورتحسابهای خود در سامانه مودیان آشنا شوید :
آموزش نحوه ارسال صورتحسابهای خرید و فروش در‌سامانه مودیان نیز به راحتی در‌اختیار مودیان مالیاتی قرار خواهد گرفت .

کافی است با کارشناسان شرکت خدمات حسابداری و مالیاتی پیشداد تماس گرفته و با این راهکار و نرم افزار سامانه مودیان آشنا شوید .
لازم به ذکر است این راهکار جایگزین ارتباط و عقد قرارداد با شرکت های معتمد مالیاتی می باشد .

همانطور که میدانید برای استفاده از خدمات شرکتهای معتمد مالیاتی میبایست قراردادی تنظیم نمایید که این موضوع نیز دارای چالشهای فراوانی از جمله نحوه ارسال اطلاعات مالی برای شرکتهای معتمد مالیاتی ! و هزینه قرارداد شرکتهای معتمد مالیاتی می باشد این درحالی است که راهکار نرم افزار سامانه مودیان معرفی شده در ویدیو آموزشی ، راهکاری است که توسط خودتان و در محل شرکت به راحتی اطلاعات مورد نیاز سامانه را ارسال می شود و حفظ محرمانگی معاملات در ارسال اطلاعات نیز مدنظر قرارگرفته شده است .
در‌ضمن از لحاظ هزینه و بودجه مورد نیاز برای خرید نرم افزار سامانه مودیان نیز این راهکار نسبت به شرکتهای معتمد مالیاتی مقرون به صرفه است .

این نرم افزار توسط برنامه نویسان و افراد فعال در حوزه مالیات و مشاوران مالیاتی تهیه شده است .

شماره تماس 88990405 -021 جهت مشاوره سامانه مودیان


لینک ویدیو در آپارات

پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button