1

خدمات مشاوره کسب و کار

خدمات مشاوره کسب و کار
حسابداری و مالیاتی پیشداد

خدمات مشاوره کسب وکار

خدمات مشاوره کسب و کار گروه

حسابداری و مالیاتی پیشداد

یکی از عوامل موفقیت شرکتهای بزرگ استفاده از خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف می باشد

برخی از خدمات قابل ارائه در این خصوص به شرح ذیل می باشد :

مشاوره مالی و حسابداری

از آنجایی که بهره گیری از مشورت و تجربیات و دانش دیگران می تواند راهنمای خوبی برای شروع و یا ایجاد تغییرات مثبت در کارهای مختلف باشد، بازار کار و سرمایه نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از رموز موفقیت مدیران موفق بهره گیری از مشاوران مالی می باشد. در هر زمینه ای که  فعال هستید در امور اقتصادی مربوط به کسب و کار خود از جمله حسابداری، مالیات و سایر موارد مالی میتوانید به یک برنامه ریزی مشخص برای بهینه سازی و ایجاد یک سیستم یکپارچه اقدام نمایید.در ضمن کارشناسان پیشداد در زمینه راه اندازی سیستم مالی و حسابداری استارشاپ ها و شرکت هایی که با هدف های بلند مدت خود قصد پیشرفت دارند اقدامات ارزنده را ارائه می دهد و مطمئن باشید از حمایت ویژه ای برخوردار خواهید بود.

فروش نرم افزارهای مالی و حسابداری

راه اندازی کسب وکار یا تداوم آن بدون مشاوره مالیاتی و بیمه بسیار پر ریسک خواهد بود لذا پیشنهاد می گردد از مشاوره رایگان مجموعه پیشداد در این زمینه غافل نشوید.

مشاوره در خصوص امور اداره کار

همانند مشاوره مالیاتی و بیمه در کسب و کارها مشاوره در خصوص اداره کار مسائل کارگری و کارفرمایی بسیار اهمیت دارد که متاسفانه کارفرمایان به آن توجه نمی کنند.شرکت پیشداد پکیج مناسبی در این خصوص ارائه می دهد.

مشاوره خرید نرم افزار حسابداری

خرید نرم افزار حسابداری بسیار مهم و پرکاربرد میباشد معمولا افراد به چشم هزینه به این موضوع نگاه میکنند ولی در حین حال با مشکلاتی مواجه میشوند که فقط یک نرم افزار خوب میتوانند کمک کند.منظور از نرم افزار خوب قطعا گران ترین آن نیست چراکه با توجه به نوع فعالیت و آینده آن شرکت باید اقدام به تهیه نرم افزار مالی و حسابداری کرد. در انتخاب نرم افزار حسابداری کسب وکار خود بسیار دقت کنید. آینده نگری و هدف مجموعه پیشداد می تواند به صورت کاملأ رایگان، شما را در انتخاب یک نرم افزار خوب راهنمایی کند.

مشاوره در امور سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در این برهه از زمان کشور بسیار پر ریسک و خطرناک میباشد ولی اگر در زمان و جای درست این کار را انجام دهیم میتواند بسیار پر سود نیز باشد.
شرکت های خدمات حسابداری و یا مشاورانی که با تعداد زیادی از شرکت ها در ارتباط هستند می توانند با توجه به تجربیات خود در این ضمینه مشاوره های بسیار خوبی به شما ارائه دهند.

مشاوره در پذیرش پروژه های پیمانکاری و برآورد هزینه های پروژه

برآورد هزینه ها و سود و زیان پروژه های پیمانکاری و محاسبات کسورات و اضافات پروژه و یا بررسی الحاقیه ها و…. جهت انتخاب و یا پذیرش یک پروژه از خدمات قابل ارائه توسط مجموعه مالی پیشداد می باشد.