1

   برگزاری جلسه هم اندیشی رئیس کل سازمان امور مالیاتی با روسای امور مالیاتی شهر و استان تهران

برگزاری جلسه هم اندیشی رئیس کل سازمان امور مالیاتی با روسای امور مالیاتی شهر و استان تهران

جلسه دیدار و هم اندیشی رئیس کل سازمان امور مالیاتی با مدیران کل، معاونین و روسای امور مالیاتی شهر و استان تهران با محوریت بررسی و تبیین رویکردها و برنامه های مهم مالیاتی در سال 1401 برگزار شد. 

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی در مراسم دیدار و هم اندیشی با مدیران، معاونین و روسای امور مالیاتی شهر و استان تهران که روز پنج شنبه 18 فروردین ماه در سالن شهید مدرس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضمن تبیین رویکردها و جهت گیری های اساسی نظام مالیاتی در سال 1401، طرح ها، برنامه ها و ماموریت های مهم این دستگاه در سال جاری را تشریح کرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه سال 1401، سالی مهم و پرمسئولیت برای نظام مالیاتی است، گفت: نظام مالیاتی در تلاش است تا با هوشمندسازی فرآیندهای مالیاتی، مبارزه جدی با فرارهای مالیاتی و ارایه خدمات الکترونیکی موثر، ضمن افزایش رضایت مندی مودیان، اقدامات موثری را برای تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در بودجه سال 1401 کل کشور که با رشد چشمگیری نیز همراه است، به اجرا در آورد.

دکتر منظور در این هم اندیشی، با اشاره به نقش مهم مدیران و نیروهای کارشناسی و عملیاتی سازمان تصریح کرد: روسای امور مالیاتی از موثرترین همکاران در رسیدن به اهداف سازمان می باشند. 

در ادامه این نشست، معاونین و جمعی از مدیران سازمان امور مالیاتی کشور به بیان موضوعات، طرح ها و برنامه های معاونت ها و دفاتر ستادی سازمان پرداخته و همچنین شیوه های اثربخش و کارآمد برای تحقق اهداف و سیاست های سازمان را به بحث گذاردند. محمدتقی پاکدامن، معاون درآمد های مالیاتی ، سعید توتونچی، سرپرست معاونت حقوقی و فنی مالیاتی ، رحمان پلیمی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، سید محسن خوانساریان، دادستان انتظامی مالیاتی، افشین خدامرادی، سرپرست معاونت فناوری های مالیاتی ، محمد برزگری، رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مهدی موحدی، رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی و علی رستم پور، رئیس مرکز دادرسی مالیاتی از جمله معاونین و مدیرانی بودند که در این جلسه به بیان برنامه های خود در سال جدید پرداختند.

گفتنی است این هم اندیشی با حضور حدود 200 نفر از مدیران، معاونین و روسای امور مالیاتی شهر و استان تهران به مدت چهار ساعت برگزار شد و در خاتمه این نشست نیز، حاضرین به بیان مسایل، دغدغه ها و مشکلات موجود در زمینه پیشبرد برنامه های نظام مالیاتی و همچنین اجرای فرآیندهای مالیاتی و موضوعات مربوط به کارکنان پرداختند.